SC RAPID TRADING SRL isi asuma resonsabilitatea de a acorda garantie pentru toate produsele comercializate, garantia va fi acordata in functie de produsul cumparat intre 1 si 3 ani. Detalii gasiti in dreptul fiecarui produs.

Garantia se acorda exclusiv produselor achizitionate de la SC RAPID TRADING SRL, care indeplinesc conditiile de intrare in service, firma nefiind raspunzatoare in fata tertilor care au achizitionat produse comercializate de catre SC RAPID TRADING SRL prin diversi distribuitori.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), impreuna cu accesoriile aferente, o copie a certificatului de garantie si o copie a facturii. Pe spatele copiei gantiei vor fi mentionate datele de contact ale clientului (Nume, Prenume, Adresa si Numar de telefon), cat si motivul expedierii produsului in service.

Service-ul produselor aflate in garantie va fi acordat la sediul SC RAPID TRADING SRL din str. Hifill, Bd. Preciziei 32, Hala C12, Sector 6, Bucuresti, 062204.

Plata transportului pentru produsele trimise in garantie va fi suportata de catre Client - dus si de catre SC RAPID TRADING SRL – intors.

Termenul de rezolvare al unei garantii poate varia de la 1 pana la 15 zile lucratoare. Pentru solicitarea neintemeiata a garantiei, clientulul este obligat sa achite un onorariu de 10euro/ora in schimbul timpului pierdut pentru consultarea produsului aflat in service si taxele de transport tur - retur.

Produsele trimise in service care nu au un defect real, produsele ce nu indeplinesc conditiile garantiei si produsele ce nu constituie obiectul garantiei, pot fi considerate solicitare neintemeiata a garantiei.

Departamentul tehnic va efectua operatiunile de service in termen de maxim 15 zile lucratoare de la receptionarea produselor. In cazul in care, din diverse motive, nu se vor putea solutiona problemele produsului / produselor defecte intr-o perioada de 30 de zile calendaristice, beneficiarul are dreptul de solicita inlocuirea produselor defecte cu alte produse. In cazul in care produsul nu se poate inlocui cu unul identic, se va recurge la inlocuirea acestuia cu un produs cat mai apropiat de cel defect. In cazul in care Clientul va solicita inlocuirea cu produse din altă categorie de pret, SC RAPID TRADING SRL isi rezervă dreptul de a percepe diferenta de pret.

Ne rezervam dreptul de a refuza primirea produselor in service, in urmatoarele cazuri:
- neprezentarea certificatului de garantie si a facturii din diverse motive (pierdere, instrainare e.t.c.);
- prezentarea produsului la intrarea in service fara a fi insotit de un document in care este specificat defectul reclamat si datele de contact ale beneficiarului;
- lipsa unuia din accesoriile cu care a fost livrat produsul;
- deteriorarea sau lipsa etichetelor sau sigiliilor produsului;
- produsul a suferit modificari sau reparatii de catre persoane neautorizate;
- produsul a fost deteriorat datorita manipularii necorespunzatoare.

Exceptii ce nu constituie obiectul garantiei:
- firma nu are obligatia de a repara, reinstala sau restaura softurile si programele preinstalate;
- diverse parti consumabile ale produselor (exemplu: baterii de laptop, cuptoare de imprimanta, cilindrii de imprimanta, developer imprimanta, tonerul imprimantei, cabluri si periferice oferite bonus e.t.c.)
- produse ce au suferit deteriorari sau modificari in mod voit sau in urma neatentiei beneficiarului (chip-uri arse, procesoare cu pini lipsa sau indoiti, taieturi ale cablajelor, cd-uri sparte in interiorul unitatii optice, lipsa unor piese integrate ale produselor, e.t.c.)
- produse avariate in urma unor calamitati naturale sau accidente ( incendii, supra alimentare, inundatii, explozii, alunecari de teren e.t.c.)
- produsele ce au suferit deteriorari de soft in urma neatentiei utilizatorului (programe nelicentiate, virusi, programe nefunctionale, upgrade Bios, e.t.c.)

SC RAPID TRADING SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele probleme de compatibilitate ale produselor, cu subansamble achizitionate de la alte firme sau companii si pierderea programelor software si / sau informatiilor in urma a unor defectiuni ale produselor. Va rugam, salvati toate datele importante inainte de a trimite un produs in service, nu suntem raspunzatori pentru pierderea datelor in timpul remedierii defectiunilor.