SC RAPID TRADING SRL isi asuma resonsabilitatea de a acorda
garantie pentru toate produsele comercializate, garantia va fi acordata in
functie de produsul cumparat intre 1 si 3 ani. Detalii gasiti in dreptul
fiecarui produs.
Garantia se acorda exclusiv produselor
achizitionate de la SC RAPID TRADING SRL, care indeplinesc conditiile de
intrare in service, firma nefiind raspunzatoare in fata tertilor care au
achizitionat produse comercializate de catre SC RAPID TRADING SRL prin diversi
distribuitori.
Conditiile de garantie sunt in
conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea
garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de
identificare intacte (serial number sau ambalaj), impreuna cu accesoriile
aferente, o copie a certificatului de garantie si o copie a facturii. Pe
spatele copiei gantiei vor fi mentionate datele de contact ale clientului
(Nume, Prenume, Adresa si Numar de telefon), cat si motivul expedierii
produsului in service.
Service-ul
produselor aflate in garantie va fi acordat la sediul SC RAPID TRADING SRL din
str. Hifill, Bd. Preciziei 32, Hala C12, Sector 6, Bucuresti, 062204.
Plata transportului pentru produsele
trimise in garantie va fi suportata de
catre Client - dus si de catre SC
RAPID TRADING SRL – intors.
Termenul de rezolvare al unei garantii
poate varia de la 1 pana la 15 zile lucratoare. Pentru solicitarea neintemeiata
a garantiei, clientulul este obligat sa achite un onorariu de 10euro/ora in
schimbul timpului pierdut pentru consultarea produsului aflat in service si
taxele de transport tur - retur.
Produsele trimise in service care nu au
un defect real, produsele ce nu indeplinesc conditiile garantiei si produsele
ce nu constituie obiectul garantiei, pot fi considerate solicitare neintemeiata
a garantiei.
Departamentul tehnic va efectua
operatiunile de service in termen de maxim 15 zile lucratoare de la
receptionarea produselor. In cazul in care, din diverse motive, nu se vor putea
solutiona problemele produsului / produselor defecte intr-o perioada de 30 de
zile calendaristice, beneficiarul are dreptul de solicita inlocuirea produselor
defecte cu alte produse. In cazul in care produsul nu se poate inlocui cu unul
identic, se va recurge la inlocuirea acestuia cu un produs cat mai apropiat de
cel defect. In cazul in care Clientul va solicita inlocuirea cu produse din altă
categorie de pret, SC RAPID TRADING SRL isi rezervă dreptul de a percepe
diferenta de pret.
Ne
rezervam dreptul de a refuza primirea produselor in service, in urmatoarele
cazuri:
- neprezentarea certificatului de
garantie si a facturii din diverse motive (pierdere, instrainare e.t.c.);
- prezentarea produsului la intrarea in service fara a fi insotit de un
document in care este specificat defectul reclamat si datele de contact ale
beneficiarului;
- lipsa unuia din accesoriile cu care a fost livrat produsul;
- deteriorarea sau lipsa etichetelor sau sigiliilor produsului;
- produsul a suferit modificari sau reparatii de catre persoane neautorizate;
- produsul a fost deteriorat datorita manipularii necorespunzatoare.
Exceptii
ce nu constituie obiectul garantiei:
- firma nu are obligatia de a repara,
reinstala sau restaura softurile si programele preinstalate;
- diverse parti consumabile ale produselor (exemplu: baterii de laptop,
cuptoare de imprimanta, cilindrii de imprimanta, developer imprimanta, tonerul
imprimantei, cabluri si periferice oferite bonus e.t.c.)
- produse ce au suferit deteriorari sau modificari in mod voit sau in urma
neatentiei beneficiarului (chip-uri arse, procesoare cu pini lipsa sau indoiti,
taieturi ale cablajelor, cd-uri sparte in interiorul unitatii optice, lipsa
unor piese integrate ale produselor, e.t.c.)
- produse avariate in urma unor calamitati naturale sau accidente ( incendii,
supra alimentare, inundatii, explozii, alunecari de teren e.t.c.)
- produsele ce au suferit deteriorari de soft in urma neatentiei utilizatorului
(programe nelicentiate, virusi, programe nefunctionale, upgrade Bios, e.t.c.)
SC RAPID TRADING SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele probleme
de compatibilitate ale produselor, cu subansamble achizitionate de la alte
firme sau companii si pierderea programelor software si / sau informatiilor in
urma a unor defectiuni ale produselor. Va rugam, salvati toate datele
importante inainte de a trimite un produs in service, nu suntem raspunzatori
pentru pierderea datelor in timpul remedierii defectiunilor.